Hiába árulunk nagyon jó matracokat, hiába értünk nagyon a matracokhoz és hiába próbálasz te is lelkiismeretesen. Van, hogy nem sikerül elsőre megtalálni a tökéleteset.

Nem szeretnénk, hogy a nyakadon maradjon egy olyan matrac ami nem kényelmes, nem tudsz mit kezdeni vele. Éppen ezért a Matracman Shopban vásárolt matracok mellé igénybevehető pénz-visszafizetési garancia. Ebből kettő féle létezik.

A 35 napos pénz-visszafizetési garancia

Latex matracainkra 35 napos pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk. Ennek igénybevételéhez egyetlen feltételt kell teljesíteni:

  • Sablon méretű (80×200, 90×200, 140×200, 160×200 vagy 180×200) matracot kell vásárolni.

A 30 napos pénz-visszafizetési garancia

Habból készült matracainkra 30 napos pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk – igénybevételéhez 3 egyszerű feltételnek kell megfelelni:

  • Sablon méretű (80×200, 90×200, 140×200, 160×200 vagy 180×200) matracot kell vásárolni.
  • Személyesen ki kell próbálni a matracot.
  • Vásárolni kell a matracod mellé egy matracvédőt.

Hogyan működik a pénzvisszafizetési garancia?

Megkaphatom más használt matracát?

Nem. A válasz ilyen egyszerű. Soha, semmilyen körülmények között nem adunk el használt matracot újként. Egyrészt mert nem vagyunk senkiháziak, másrészt ellenkezik az etikai kódexünkkel, harmadrészt pedig ezeket a matracokat használt termékként 20-30 százalék kedvezménnyel könnyen el lehet adni.

Miért kell személyesen kipróbálnom a habmatracokat?

Azért, mert az elmúlt 10 évben, amióta matracokkal foglalkozunk az volt a tapasztalatunk, hogy személyes próba esetén többszörösére nő a sikeres kiválasztás esélye. Te sem akarsz szöszölni a visszaküldéssel, és nekünk sem érné meg, ha tele lennénk visszahozott matracokkal…

Miért nem kell személyesn kipróbálnom a latex matracokat?

Van nekünk egy fenntarthatósági programunk, amelyben azt a célt tűztük ki, hogy minél magasabb természetes anyag tartalommal rendelkező termékeket kínáljunk. Ezt a célt erősítjük ezzel lépéssel…

Miért nincs pénzvisszafizetési garancia az egyedi méretű matracokra?

Azért, mert nem tudjuk őket eladni senkinek, hiszen ezt a méretet a te kifejezett kérésedre, csak neked gyártottuk le. Másnak nem fog kelleni.

Kinek kell visszajuttatnia a matracot?

A matrac visszajuttatása a te feladatod.

Vannak kizáró feltételek?

Igen. A sérült, koszos matracokat nem áll módunkban visszavenni. Egy kis folt – pénzérme nagyságú folt, vagy egy kis por – vagy ilyesmi nem fog gondot okozni, de ebben az esetben is felszámíthatunk költséget. Éppen ezért érdemes vigyázni a matracodra a kezdeti időszakban.

Utasítottatok már el valaha pénzvisszafizetési garanciát?

Lassan 10 éve dolgozunk pénzvisszafizetési garanciával, eladtunk több, mint 10000 matracot, de még soha senkit nem utasítottunk el azért, mert koszos vagy sérült volt a matrac – az is igaz azonban, hogy vásárlóink eddig nagyon vigyáztak a matracaikra.

Mi van, ha az összes matracot ki akarom próbálni és mindet elviszem?

Ez nem fog menni. Azért nem, mert a pénzvisszafizetési garancia csak az első matracra vonatkozik. A második megvásárolt matracodra azonban már nem vonatkozik sem pénzvisszafizetési sem cseregarancia.

Egyedül a latex matracok esetében térünk el ettől. De ott sem fogjuk engedni, hogy elvigyél mindegyikből egyet. Ha azonban tudjuk, hogy mi volt a baj az elsővel, úgy tudunk ajánlani egy másik latex matracot, amire szintén vonatkozni fog a pénz-visszafizetési garancia.

Meg kell indokolnom, hogy miért hozom vissza a matracot?

Nem kell, de érdemes. Ha tudjuk, hogy mi volt a baj, akkor ugyanis tudunk segíteni abban is, hogy hogyan válassz legközelebb.

Mennyi idő alatt adjátok vissza a pénzt?

Ha van az üzletben elegendő készpénz – úgy, hogy maradjon váltópénzünk -, akkor azonnal, ha nincs, akkor maximum 3 munkanapon belül visszautaljuk.

Milyen napokon hozhatom vissza a matracot?

A Kényelmi Garancia és Kényelmi Cseregarancia keretében történő ügyintézés kizárólag hétköznapokon – hétfőtől péntekig – történik. Szombaton – amikor az ügyfélforgalom nagyobb -, a kiszolgálási színvonal megtartásának érdekekében nem áll módunkban cserét vagy pénz-visszafizetést végezni.

Ha bármilyen egyéb kérdésed merülne fel, nyugodtan írj nekünk a hello@matracman.hu címre!